Klantenservice

 

Veelgestelde vragen:

 

1. Bestelling en Levering

1.1 Wat kan ik doen als ik een artikel per ongeluk meerdere keren heb besteld?

Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je annuleren en daarna het juiste bestellen. Als je bestelling verzonden is, kun je retourneren.

1.2 Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Nee, om je gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer aangepast worden. Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je die wel annuleren.

1.3 Wie bezorgt mijn bestelling?

Wij werken samen met DHL.

1.4 Kan ik een bestelling laten bezorgen op een postbusadres?

Nee, om een goede aflevering te voorzien worden postbussen niet geaccepteerd.

 

2. Ophalen

2.1 Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik mijn product op kan halen in de winkel?

  1. Vind het product dat het beste bij jou past.
  2. Plaats het product in je winkelmandje.
  3. Kies in je winkelmandje voor ‘Ophalen in de winkel’.
  4. Rond je bestelling af. Je krijgt van ons een bevestiging per mail.
  5. Is het product op voorraad in de winkel? Dan kun je het reserveren en vaak dezelfde dag nog ophalen. Je bestelling ligt voor je klaar tot 5 dagen na de besteldatum.
  6. Betalen kan vooraf of dat doe je pas als je jouw bestelling ophaalt in de winkel.

2.2 Wanneer kan ik mijn bestelling ophalen?

Zodra je bestelling klaar ligt krijg je direct bericht van ons. Stond het artikel tijdens het bestellen op voorraad? Dan is deze mogelijk dezelfde dag al op te halen.

2.3 Waar kan ik mijn bestelling ophalen?

Je bestelling kan je ophalen in onze winkel in Eindhoven. Alle informatie vind je op de contactpagina.

 

3. Retourneren

3.1 Wat kan ik doen als ik een artikel per ongeluk meerdere keren heb besteld?

Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je annuleren en daarna het juiste bestellen. Als je bestelling verzonden is, kun je retourneren.

3.2 Ik heb niets besteld, maar wel een pakket ontvangen.

Staan je naam en adres op de doos? Dan gaat het waarschijnlijk om een cadeautje.
Verwacht je dat het om een foutlevering gaat, neem dan even contact met ons op. Wij zullen je dan een verzendlabel sturen waarmee je het pakket kosteloos kan retourneren.

3.3 Wat is de status van mijn retour?

Het kan tot 5 werkdagen duren voordat we je retour in behandeling nemen. Vervolgens gaan we ervoor zorgen dat jij, indien mogelijk, de door jou gewenste oplossing krijgt. Ook hiervan houden we je op de hoogte per mail.

3.4 Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

We betalen je meteen terug nadat we je retourzending afgehandeld hebben. De meeste retourzendingen hebben we verwerkt binnen 5 werkdagen nadat ze teruggestuurd zijn.